saturday



Har tagit mig i kragen idag och städat mitt rum. Vilket behövdes rejält! Och även ett träningspass och matlagning med mamma. För övrigt har dagen varit rätt lugn. Samlat krafter tills imorgon då jag ska hjälpa Emelie (min syster) och Fredik (hennes kille) med deras flytt. Spännande!!
my life | |
#1 - - emma:

sv; jajemen rätt synd bara att det är rätt så dyrt:(

nämen såhär äre, om man ska ladda ner från appstore så måste man ha ett apple id å vette gudarna hur man skaffar de:(

#2 - - Emma:

Duktigt! Jag har skjutit fram städningen tills imorgon!

#3 - - Sara:

Hej Emma! Jag undrar ifall du vet någon bra sida där man kan redigera sina bilder gratis, förutom picnik dårå eftersom de har lagts ned.

Kram

#4 - - Sara:

okej tack för ditt svar!

#5 - - Sara:

Är det gratis btw? :)

Upp