come closer



Ten truths about me.

* Jag är 1,76 cm lång..

* Med mina extremt långa centimetrar gör det mig längst i familjen och bland alla tjejer i klassen (vilket jag alltid har varit/längst i klassen alltså).

* Jag är nöjd med mig själv. Ser ingen mening med att vara missnöjd när alla duger som dem är.

* Jag har insett att jag är rätt kräsen utav mig.. #intebra

* Jag har verkligen världens bästa syster, ingen eller inget slår henne! #sant



* Jag tycker det ska bli förbaskat skönt och börja gymnasiet och kul framförallt!

* Jag umgås nog mer med killar än med tjejer.

* Ibland har jag fruktansvärt svårt för och säga nej..
Samtidigt som jag ibland har svårt att acceptera ett nej.

* Innan jag dör ska jag ha bott i en sjukt ball och fin lägenhet i New York. #ettmåsteilivet

* Jag har små fötter (36/37) för att vara såpass lång, men det tycker jag själv bara är bra.

Inser att detta kanske var för tråkig och dålig information men kan ju alltid hoppas på att ni iallafall kanske fick en liten "uppfattning" om vem jag är.
my life | |
#1 - - Emma:

sv: Haha ja det kanske jag var... och gud så snygg västen var! :))



Ja, det kanske vi kan göra... vet inte riktigt.. kan inte lördag kväll i alla fall, för ska upp och tävla tidigt på söndag. Kan se när jag ska träna på Fredag.. vilken tid. Isf kanske vi kan ses på fredag, annars måste vi hitta en annan dag!? :)

#2 - - emelie:

det är så kul att läsa det du skriver och speciellt när det handlar om mig :') det är nog jag som har världens bästa syster! <3

Upp